Let op: I.v.m. een personeelsbijeenkomst zijn alle vestigingen op dinsdag 29 oktober vanaf 16:30 uur gesloten.

Feestelijk opening Bibliotheek Bruinisse

Gepubliceerd op: 13 augustus 2024 14:56

Op woensdag 4 september wordt de Bibliotheek in Bruinisse feestelijk geopend. In de ochtend is er een officiële opening en 's middags tussen 14.00 en 16.00 uur is de feestelijke open dag in samenwerking met de GGD en het gezondheidscentrum. Deze middag zijn er veel activiteiten voor jong en oud. Kom ook naar de Bibliotheek, en ontdek alles wat we te bieden hebben. Daarnaast kun je tussen 11.00 en 12.00 uur en tussen 14.00 en 15.00 uur een rondleiding krijgen in het gezondheidscentrum.

Feestelijke activiteiten

De Bibliotheek Bruinisse is op woensdagmiddag 4 september geopend vanaf 12.30. Vanaf 14.00 uur starten de festiviteiten:

Bobbi
De vrolijke beer uit de Bobbi-boekjes, komt naar de bieb! Wil jij een knuffel van Bobbi en misschien zelfs met hem op de foto? Kom dan naar ons
voorleesfeestje met Bobbi.

Greenscreen
Wil jij op de foto met je favoriete boekfiguur? Dat kan met ons green screen. Je krijgt een foto mee naar huis!
Let op! – Trek géén groen T-shirt aan! Dan word je onzichtbaar.

Biebdokter
Wil je een tip voor een leuk boek? Of heb je andere vragen over lezen en boeken? Stel je vragen tijdens de open dag aan de Biebdokter!

Karikatuur
Durf jij jezelf te laten tekenen? Herman Nauta, maakt snelle karikatuurtekeningen. Laat de beste kanten van jezelf zien!

Prijsuitreiking
Ook zal deze middag de uitreiking van de kleurwedstrijd en de openingsactie zijn.

Samenwerking GGD en het gezondheidscentrum

De open dag is in samenwerking met de GGD en het Gezondheidscentrum die beide ook in het nieuwe pand gehuisvest zijn. Je kunt vrij binnenlopen bij de Bibliotheek en de GGD. Tussen 11 en 12 uur en tussen 14 en 15 uur kun je een rondleiding krijgen in het gezondheidscentrum.

Poppendokter
Is je pop of knuffel ziek? Bij de GGD is een echte poppendokter aanwezig! Neem dan je pop of knuffel mee en laat deze onderzoeken door de dokter.